22 haftalık gebeyim ve başımda kafamın sağ tarfinda ilk başta 2021 yılında nohut tanesi kadar ben fark ettim rahatsız etmiyor du ağrıtmıyor du ama bu 3 beş aydır sıvı akıyor ve aktığı için kuruyup kabuk tutuyor yara gibi kaldırmak istiyorum kaldıramıyorum sivilce gibi patlatmak istiyorum olmuyor ve artık iç dört aydır rahatsız ettiği için ağrıyor diyor cildiye gittim ilçe de nöroloji dedi ona gittim genel cerrah dedi gittim plastik cerrah dedi fakülteye gittim plastik cerrah ilk şüphesi cilt kanseri olabilir dedi dermatoloji aynı şeyi derse byopsi yapalik dedi dermatoloji ilaç yazdı 20 gün tedaviden sonra kapanmaz sa biyopsi yapılacak ve üstelik geçmeyen bacak ve kollarda yaralarım var güneş e alarjim var çok kötü oluyorum saçlarım bu aralar çok dökülüyor 4 beş aydır kışın sonundan belli gerçi ve geçmeyen yaralarim kafamdakinin 3 -4 yıldır varolması sebebi ile şüphelendi ve bu aralar kim beni çok beyaz olmuş çok sararmış sin diyor fikriniz nedir kafamda delik oluştu resmen atmak istemedim görüp içi giden dayanamayn olur diye ablam öyle oluyo