Ya ciddi misin çok kötü olmuş yani nasıl öyle bir şey yapabilir ki yani çok saçma güzel ilgileniyor bilmiyorum İstanbul’da bahçeci çok araştırdım oraya gidecektim sonra hem yakın diye burayı tercih etmek istedim iki kere bana yumurta takibi yaptı olumsuz oldu polikistik var bende şimdi adet 2 günü veya üçüncü günü gideceğim ilaçlara başlayacak bir kere denemek istedim bakalım hayırlısı bakıyorum da çok insan pozitif sonuç alanlar var senin doktor dediğin doktor İzmit’te değil mi Eray Çalışkan