İyi geceler kızlar bugün akşama doğru rahmimde baskı ve çok ağrı hissettim biraz da sancım vardi acile gittim alttan muayne oldum ama bebk tam donmemisti ve aciklihimda yoktu neyse nstye girdim biraz sancım çıktı acildeki doktor yatış oneriyiorum ama istersen evde de takip yapabiliriz felan dedi bnde evde takip istedik form felan imzaladım gelidk eve işte bı saat sonra uyudum az önce altımda ıslaklık hissettim lavaboya gittim aşırı derecede akıntım vardı ve azar azar suyum geliyordu sonra yatağa geldim sola döndüm bu sefer gerçekten suyum geldi ayağa kalktım su ayagimin altindn akıp gitti şuan sancım pek yok doktora gitmeli miyim çok endişeliyim ne olur dua edin🥺🤲