Merhaba tüm hamiş anneler 21+ 6 dayım bir iki haftadır göbek ksşıngım var bu hafta çok arttı henüz çatlamadım ve düzenli krem ve yağda uyguluyorum ama deli gibi kaşımıyo yara yapmaktan korkuyorum kullanıpta kalıntınızı geçiren bi ürün var mıı lütfen yazın çok kaşınıyo kendimi zor tutuyorumm 🥲🥲