Gzmnur Hamilelik döneminde ishal ve gaz sorunu yaşayan var mı ? Çok karnımı ağrıtıyor bu durum bebeğe zarar verecek diye korkuyorum
Dlkgznfr Gzmnur kaçıncı haftadasınız bilmiyorum ama son 1 ay kala benimde böyle oldu doğum yaklaşınca olması normal demişti doktorum
Nnk87 Gzmnur 32. Haftadsyım artık sürekli ishal durumu var. Bebeğe zarar verecek bişey olduğunu sanmıyorum. En başından bu yana da gaz sıkıntım oluyor.
Alinrabia Nnk87 bnde oyleyım acıle gıttım tahlıller yapıldı bı sıkıntı gorulmedı ama tekrarlarsa gel denıldı hala oyle ama gıdemedım bı turlu kadın Doğum doktorumda devam edıyorsa mutlaka tekrar gıt bı daha tahlıl yapılsın dedı
Gzmnur 23 haftalıgım kızlar karnımı gece özellikle çok ağrıtıyor. Annenin bağırsak sisteminin kötü olması bebeğinkinide bozar mı acaba sanki biyerde okumuştum . Bebek doğdugunda çok gazlı olur diye
Alinrabia 12moom evet yaptılar bısey cıkmadı erken dogum rıskı vs yok dedı suyu yerınde dedı olmasaydı sevk edıcektım dedı cunku gıttıgım hastane sartları erken doguma gore degıl o yüzden ama sukur bısey cıkmadı ama gecmıyorda fırsat bulursam tekrar gideceğim acıle bakalım
BeyzaGrcn Salgın varmis çok fazla bu hafta bende ishal ve kusmadan acile gittim Allahtan gitmişim vücudumda su azalmış yatış verdiler öyle kendime gelebildim yanımdaki hamile kızda aynı sorundan yatmisti