Ogretmen_17 ben düzenli lierac kullandım hiç faydası olmadı çatlayacağın varsa vücut yapın elverişliyse çatlıyosun, kararmalar ancak doğumdan sonra cildiye doktorunun vereceği ilaç takviyesiyle düzelebilir yada kendiliğinden geçmesini bekleyebilirsin önceden yapcak bişey yok