İyi geceler kızlar kimler burda birşey dormsk istiyorum oksapar kullanıyorum ama hiç düzenli değil saat.olarak zaten pıhtı sorunum yok varis için kullanıyorum her neyse bugün unuttum vurmayı şimdi yaptım az önce saat 2.05 civarı e günde bir kere bir doz ya yarın akşam 11 gibi yapsam sıkıntı olur mu