Rvd 19+4 haftalığım göğüsümden sıvı mı süt mü bişey geldi ilk nohut tanesi kadardı sonra daha fazla geldi. Göğüsümü ovmadım, sıkmadım başına böyle bişey gelen var mı ne yapmam lazım. Daha erken değil mi süt gelmesi
gktgmom Rvd normal canım benimde o haftalarda gelmişti hala daha gelmeye devam ediyor sarı renkte benim doktora sorduğumda süt olduğunu söyledi kesinlikle ovmuyoruz sıkmıyoruz dedi doğumu başlatabilirmiş o yüzden ben hiç dokunmuyorum bazen ucunda birikiyor onuda doktorumun söylediği şekilde nemli bir bezle temizliyorum
Nisaiste Rvd göğüs ucunda deliği kaplayan beyaz parçalar olur onları ellemeyin temizlemeyin onlar sütün akmasını engelliyo bende yapıyodum sıvı geliyo kabuk tutmuş şimdi gelmiyo