Alfabetaa Evet kısllar asla özlemiceğim dediğim hamileliği özleyerek ikinci cocuga niyet ettim 😁 unutmuşum bu işleri öncesinde doktora gidip yaptırmam gereken bir kontrol test vs kullanmam gereken birşey varmıydıı ??
Patito__ Alfabetaa adetinizin ikinci veya ucuncu gunu kadin doguma gun alin Muayene olup iyi mi hersy bakılın ve testler yapar zaten hamilelik dusunuyorum dediginizde. İnsallah hersey gonlunuzce olsun aminn
Babymom07 Alfabetaa kan değerlerine falan baktır bence folik asite başla bir de 💕 inşallah en kısa zamanda olur ❤️
yaasemin Alfabetaa hoşgeldin aramıza bende ıkıncıye gebeyım yolu yarıladım Darısı başına ben öncesinde folık asıt içtim ondan sonra başladım bebeğe
Meral0147 Alfabetaa canım folik asite başla ağır işler yapmamaya çalış adetten bir hafta sonra ki günleri değerlendir inşallah hemen olur
anneliktadi Ben de senin gibiyim 4 yaşında oğlum var, yeni niyetlendim pazartesi gidip sağlık ocağında kan verip değerlerime baktırmak istiyorum vitamin vs. Bence önceliğimiz bu olmalı🌸 Senin ilki kaç yaşında?
Alfabetaa Patito__ teşekkür ederiim ayın 1 regl günüm gideyimm o hafta peki smear ne zamam veriyorduk ben 6 ay önce vermiştim gerçi temizdi tekrar gerekir mi acaba
Patito__ Alfabetaa sanmam tekrar istemezler yinede dr unuza solersiniz o daha iyi karar verir. Rica ederim 🌸
anneliktadi @Alfabetaa aynen öyle valla ilki kolik bebek olunca bana yeni cesaret geldi aslında bebekleri çok severim 😂 hayırlısı hakkımızda 🥰
Alfabetaa anneliktadi benimki kolik değildi ama kolay bir cocukta değil hala. İki yaşında emzirme ve tuvaleti bitirdim sırayla bir bucuk senedir rahatım artık rahat batıyor gibi😂 hayırlısa sağlıkla rabbim aratmadan nasip etsin isteyem herkese hepimize🤲💞
Grimsi Alfabetaa Merhaba bende sizin gibi ikinci çocuğa niyetlendim kızım 4 yaşına girecek 3 ay sonra 😊 Geçen ay ben adetimin 3. Günü kadın doğuma gittim hormon tahlileri yaptı kan tahlili vs yaptı her şey yolunda dedi . Folik asit başlamadım pazartesi almayı düşünüyorum ovulasyon gunlerini degerlendimeye calisiyorum bakalim gerisi nasip
Zelihapekr Alfabetaa smear testi yaptırmakta fayda var öncesinde. Ben gittim kankarıma hormonlarıma bakıldı smear alındı. Her sene smear yaptırmak gerekiyo zaten.