kizlar karnimda saatlerdir siskinlik var afedersiniz surekli tuvalete cikma istegi geliyor ama cikamiyorum bisey yok yani karnimda gaz sancisi gibi bir sanci dolaniyo sizce dogum belirtisi olabilir mi ve bebek surekli kasiyo kendini karnimda sertlik hissediyorummm fikri olan var mi?
sizce dogum yakin mi??