Egei Hunileşme gördüğünde ben hapa başladım direk. 3 günde bir de muayene etti nst ye girdim . Başta kasılmalarım vardı düzenli 50 leri görüyordu. Ama haptan sonra 16 Lara düştü kesildi rahim ağzı 3.8 kere düşmüştü o da en son 4 oldu . Şimdi haftada bire çevirdi kontrolü ben kasılma hissedersem direk gelmemi söyledi onun dışında tekrar hap kullanmıyorum kesti nst de 34 e kadar yok