23 gün önce serum yedim hastanede hamile olduğumu bilmiyordum belki o zaman yoktu da onu da bilmiyorum kusma baş ağrısı karın ağrısı ve baş dönmesi vardı serum takıldı sorulduğunda gebelik yok emzirme var demiş eşimde bilmediğimiz için 10 aylik bi bebeğim var emzirme de o acaba bi zararı olmuş mudur devlet hastanesinde bidahaki ayın 7sine ancak randevu bulabildim adete gore 4 hafta 3 günlük su an acaba özele mi gitsem beklemeden