tubik_ Kızlar sabah nişanım gelmişti, akşam sekiz de de doğurdum şükür. ayrıntıları daha sonra paylaşırım oğlum 2420 doğdu ama iyi yanımda şimdi. Bu arada eski kullanıcı adım enetugba idi hatırlamayanlar için
Fatos97 Gözün aydın sağ salim buyut bebegini…bende 36+3..acaba akintiniz nasıl oldu? .bende şimdi oldu nisanmi degilmi bilmiyorum..karimdada acayib sertlik var
vivivi bende 35+5 im sancı çıktı nst de ama ben pek hissetmiyorum sadece baskı hissediyorum dün de böyle beyaz parçalı akıntı geldi ama baya prça parçaydı