19 Temmuz 38 hafta sezaryenle doğum yaptım kızım 3 kilo doğdu ,ameliyathaneden sonra kızım bana verilmedi .Solunum sıkıntısı var denildi 4 saat küvezde solunumu takip edildi düzelme olmadığı için merkez hastanesine yeni doğan yoğun bakımına ambulansla gönderildi .O günden beri orda ağzında tüp vardı burnunda oksijen serumla besleniyordu 3 gün o şekilde beslendi .sonra tüpü çıkardılar, normal buhar vermeye başladılar buharıda kestiler 3 gündür antibiyotik veriyorlar ,o kadar zor ki anlatılmaz yaşanır ,başına böyle birşey gelen var mı ?