Lina_06 Kızlar 6 haftalıkken mide bulantıları normal mi düşükte de mise bulantısı falan oluyor mu herşeyn tiksiniyorum
Baby_B Lina_06 Canim düsük belirtisinde daha çok kanama seklinde artan lekelenme olması gerekir.Mide bulantisi hamilelikte olan bir belirtidir.1 dusuk yaptim suan 2.bebegime hamileyim.Nasipse insallah saglikla alalim kucagimiza.Aklina getirme hic.
Duyguerbasbozkaya Lina_06 Mide bulantısı iydiir sevinmelisin demişti bana hemşire yani iyi olduğuna isaret bırak bulansin zamanla gececek o da
Duyguerbasbozkaya Baby_B Ben de aynı şekilde yaşadım şuan hamileyim Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah 🙏🏼
Duyguerbasbozkaya Lina_06 ilkinde bebeğin kalbi durdu alınmak zorunda kaldı, şimdi çok şükür tekrar rabbim nasip etti 🙏🏼