Kayraninnannesi Kızlar eklem romatizmam var ve 1 saattir bacaklarım çok fazla sızlıyor. Gebelikte kullanılmaz yazıyor ama evde Paroldan başka bi ilaç da yok. Ama karnıma falan sürmeyeceğim sadece diz kapaklarıma ve ayak bileklerime. sizce yine de tehlikeli midir