Merhaba arkadaşlar betam düzenli olarak 2 günde bir iki katına yükseliyor.En son bugün 150idi. adet sancısından daha ağır bi ağrım var sürekli. 2 gündürde lekelenmem var. Doktorum progeston ilacı verdi kullanıyorum. Acaba dış gebelik mi çok korkuyorum. Bu ağrılar ve lekelenme ondan dolayı mı? Yasayan var mı?