Ne olduğunu çözemedim 5+5 olduk
Daha bugün doktora gittim bi sorun yoktu
Progestan kullanıyorum hem iğne hem fitil
Fitili kullanmaya başladıktan sonra kahverengi lekeleme oldu
Bugün sanki krımızı gelmiş üstüne kahverengi gelmiş gibi bi koyulukta vardı
Ama kırmızlıkta net görünüyor
Doktorum lekelere samcı eşlik etmezse korkma demişti
Böyle bi durum yaşayan var mı aranızda