Sevilay07 evet canım bugun gittik. Ben bugun 11+5 sanıyordum 12+2 günlük çıktık ultrasonda😄 doktor ense kalınlığı ve burun kemiklerine baktı çok şükür bir sıkıntı Yok gayet iyiler dedi. Hatta bir tanesi kıza benziyor dedi bi sonra ki muayenede netleşir dedi. 20 gün sonrasına çağırdı. Progestan kullanmaya devam 5.aya kadar. Kanama alanım kalmamış. Proluton iğneyi biraktık. Şu an için iyi gidiyor dedi. İnşallah hep böyle gider bebeklerimize kavuşuruz 🙏🙏🙏😍😘😘😘