Rukiye0 Herkese merhaba bugün itibariyle 13. Hafta bitti pazartesi gidicem doktora ikili test için geç kalınmış olmuyor demi 14. Hafta da yapılabiliyor
user__ezgi Rukiye0 doktorunuz ne zaman cagirdi testi yapmak icin o daha iyi bilir biz 11+2de yaptirmistik
Ayaz_Aybars_mom Rukiye0 bnide 1 ay sonra cagirdi cnm kontrol icin ve o zaman 13.haftama girmis olucam 2 li testini yapariz dedi geç olsa daha erken söylerdi diye düsünüyorum