İlk önce hanımlar kendinize güvenin biz istersek yapamayacağımız şey yok 👊
Gelelim hikayeme ilk kızımı 38+4 te kontrol için gittiğim özel bir hastanede apar topar kalbinde problem var diye sezeryana alındım tabi benim için çok kötü bir süreçti üstümde korku ve panik atak kaldı o günden sonra aradan 5 buçuk yıl geçtikten sonra yeniden hamile kaldım ve kesinlikle sezeryan olmak istemiyordum araştırmaya girdim ve ssvd destekleyen bir doktor buldum onunla birlikte çok güzel ilerledi hamileliğim normal doğum yapabileceğime inandırdı burada doktor çok önemli bebeğim 40+2 de gaz sıkışmasına benzer sancıyla beni uyandırdı :) sabah 4 buçukta başladı 9 buçuğa kadar evde çektim doktorlada irtibata geçip hastaneye gittim ebe açıklığıma baktı 4 cmdı yatış yapıldı yürüyüş pilates topuyla hareketler yaptım ama açılmam çok yavaş ilerliyordu yinede pes etmedim evet hiç kolay değil sonuçta bebek doğuruyosunuz suyum patlatıldı sancılar daha çok arttı halim kalmamıştı dayanamıyordum ama biliyordum bitecekti akşam 6 buçukta bebeğimi kucağıma aldım doğduğu anda ne acı kaldı ne sancı mucize gibi birşey ben doğurduysam sezeryandan sonra herkes doğurur:) şuan dikişim var ama kendi işimi kendim görüyorum daha çabuk toparlanıyorsunuz uzun oldu ama belki birilerine faydam dokunur su gibi doğumlarınız olsun inşallah 🫠