Hulo2105 bak şu şekilde çocukta boy önemli… doğar sağlıklı bir şekilde ilerler ilerki aylarda kilo alımı iyi olur ama boyu kısa eğer genetik problem yoksa problem yok minyondur .izlenim gerektirir çok zayıf olur yine boy kısa oda sorun ,az önce yazdığım gibi Dr kilodan çok boy takibini önemsiyor tabi bu kilo bir kemik bir deriden bahsetmiyorum 3. Tane çocuk büyüttüm gelişimini gayet güzel takip ettirdim ama ilk defa rastladım kilonun önemsiz boyun önemli olduğunu anne karnında 🧐