HilalEmre Kızlar merhaba, 13. Haftadayım bu akşamdan itibaren şiddetli regl ağrısı gibi ağrılarım olmaya başladı aynı reglde çektiğim gibi bacaklarıma kadar vurdu ağrısı. Gebelik sürecinde aynısını yaşayan var mı biraz araştırdım normal kabul ediliyor
Leyla988 HilalEmre bende bugün oyle oldum 11 haftalıkm karnma ağrı girdi kasiklarm agrdi sanki rengl olucam 🤷🏻♀️
Bsk_cb HilalEmre doktora görünme şansın varsa bence bi görün derim yolun başındayken dikkat etmek gerek geçmiş olsun 😊😊
Asi_07 13+3 haftalık olduk öğleden beri bende aynı dertten muzdaribim kasık ve belim çok ağrıyor sürekli yatıyorum oğlum da da öyleydi normal rahim ve bebek büyüdükçe ağrılar oluyor