Meral0147 canım hamilelik sendromu bendede öyle olur arada bende kapalıyım ama giyinmeyi çok severim bazen yetersiz hissediyorum ama hamilelikten kaynakli😅 ben genelde tunik kalem etek , uzun elbise tercih ediyorum çok zarif gösteriyor tabi nasıl giyindiginizi bilmiyorum mesela pileli etekler üstü tunik harika duruyor severim tavsiye ederim 😊