Mel0s Canım ben hep jiletle alıodum, arada ağda yaptırmıştım. Ağdayı doğuma 10-15 gün kala yaptırmak istiyorum, şimdi yaptırırsam tekrar ağdalık kadar çıkmaz. Jileti de şu an yapamıyorum, zorlanıyorum bi yerimi kescem diye korkuyorum. Yoksa bende doğuma yakın ve sonrası için ağda düşünüyorum.