Newmom1234 zorunlu genel anestezı almak zorunda kaldım plansız doğum kan sulandırıcı ıcıp gırınce uyuttular beni.
sondayı genelde uyanıkken takıyorlar öyle bı acısı yok batıkonluylar hazırlıyorlar kalbe bıseyler takıyorlar tansiyon aleti eller bağlanıyor vs ama korkmayın amelıyathanede kahkaha esnasında bunlar yapılıyor çok rahat gectı sonra hemsıre o an bı ılac verdi herhalde damardan ben dedım öluyormuyum vücudum karıncalanıyor dıye aspırın korkusu vardı bende ölücem kanım durmayacak sanıyordum yüzüme bısey tuttu rahatsız olup sağa döndüm sonrası tepemde bana seslenen 1-2 kısı uyanın dıye tabı kafası gerçekten iyiydi 5-6 saat kendımı gokyuzunde uçuyor gıbı hıssettım kımseyı duymadım etmedım sadece ağlamışım bebegım erken doğunca yaşıyor mu dıye bıde x abla (eltım) bebeğime dokunmasın dıyıp duymuşum esım zorla susturmaya çalışmış ama bütün sülale duymuş bütün nefretımı narkozda kusmusum kfkdkdkkdkd narkozun tek sıkıntısı esımın sulalesıyle dusman olmamız oldu onun harici guzeldı