Pinaargunes Kızlar şimdi ben 11 de 40cc süt sagdım ama yeterli olmadigindan şuanlik dolaba koydum bu süte yarın gene akşam sagdigim sütü ayni isiya gelince ekleme yapabilir miyim? Yapilmiyorsa bunu içiririm zaten de. Bilen varsa yazsın lütfen🙏😊
Enfal_06 Pinaargunes bence ayrı bi yere koyun içiniz rahat etsin dolaptakini kullanın elindekini dolaba koyablirsin
Annemucize Pinaargunes yok yapılmaz aynı ısıya gelmiş olsa bile sağım tarihleri farklı son kullanma zamanı birbirinden farklı oluyor
Churcill Pinaargunes evet yapabilirsiniz. Aynı ısıda olduğu sürece birleştirilebilir. Sadece saklama süresine dikkat edin