Meryem345 7+0 olduk bugün aşırı bel ağrısı yaşadım normal mi bilmiyorum yaşayan var mı erken haftalarda 🐥
nununundunyasi Meryem345 normal ☺️ adet döneminiz yakınsa ya da adet döneminde ise vücudun dengesi şaşıyor ve o dönemlerde regl ağrısı ve bel ağrısı yapabiliyor