Arkadaşlar bu hamilelik hormonlarından mıdır nedir dengem şaştı ya. Sinirlenmeyeceğim şeylere tepki vermeye başladım, çok alıngan oldum. Farkındayım bunun da ama durduramıyorum. Her zaman değil ama ara sıra geliyorlar bana valla, olan da kocama oluyor 😅 Yani bu durumla nasıl başa çıkabilirim, sizde de var mı böyle duyguların gelip gitmesi, duygu yoğunlaşması.. 😓