Merhaba hanımlar 23 haftalık hamileyim detaylı ultrasonda bebeğin beyninde genişleme var dediler perinatalojiye gönderdiler oradaki de aynı şeyi söyledi karnından sıvı aldırmak istiyor musun dedi bende yok dedim ne olursa olsun doğuracak mısın bu çocuğu dedi bende evet dedim çok kötü oldum iki gündür ağlıyorum beni çok korkuttular çok riskli değilmiş ama doktor böyle konuştu napacğımı hiç bilmiyorum.