Ben beğenmedim bu isimleri, modern isim seviyorum. Yurt dışında sorun yaşamayacağı, farklı bir hayat tarzı benimserse de ismini yine de seveceği isimler… Bazısı da bayılır mesela koyduğunuz isimlere, değerlerinizi yaşattığınız için. Bence sizin içinize sinen önemli🙏🏻 bebeğinizi hangi isimle hayırlı mutlu başarılı bir insan olarak hayal edebiliyorsanız, o bebişe en uygun isim odur. En hayırlısı olsun hakkınızda❤️