Mervekumsal58 hayır yok maalesef biz yenidoğan döneminde Prego kullandık onun pusetleri vardı oto koltuk olarak da kullandık ama sonra bebekler büyüyünce biraz uzun kalıyordu öndeki bebeğe ulaşmak zorlanınca daha hafif bi modele geçelim dedik ve asla tercih edilmemesi gereken önlü arkalı modeli denedik ki asla tavsiye etmem onu almamızla daha iki üç ay kullanmayla sattık hemen yanyana model seçtik şuan 2,5 yaşındalar bi senedir kullanıyoruz memnunuz fiyat performans ürünü aynı modelin chico markasını kullananlar da çok memnun onun manevrası falan çok daha iyiymiş biz artık çok büyük ihtiyaç değil diye daha ucuzunu aldık