Ya kesinlikle gidin ben aynı şikayetle gittim ben de üşüttüm sandım ama gebelik zehirlenmesi yaşıyormuşum 27 haftalık doğum yaptım malesef sizi korkutmak istemem ama hemen gidin doğum acile hem de benim tansiyonum da yüksekti hemen yatış yaptılar 4 gün sonra da doğum oldu 😔