Kızlar oğlum 17 aylık ve dün gece 3 den beri ateşi var ateş düşürücü, ılık duş, ıslak çorap,ıslak bezler ile düşürdüm birazcık kendine geldi akşama doğru şimdi yine yükseldi ve yine duşa soktum aferim vardı evde onun vermemi söylemişti doktor verdim başka önerebileceginiz bir şey var mı acaba bana ne yapabilirim diş yüzünden sanırım bu sekilde kafası çok sıcak ve sürekli elleri ağzında 😢