Sdanrr
Bugün çatı muayenem vardı dün gitmeden buradaki postları okudum. O kadar kötü anlatılmış ki ödüm kopuyordu. Nasıl yaptıracağım ne kadar canım yanacak vs diye. Ama inanın burda yazılanlarla alakası yok sadece hafif bir baskı gibi bişey oluyor ama hissetmiyorsun bile doktor bitti dediğinde şaşırdım kaldım. Çatı muayenesi yaptırcaksanız eğer gerçekten rahat olun korkmadan gidin 😌 Allah herkesin yardımcısı olsun ❤️