Kızlar selam az önce muayeneden geldim. Rahimi uyaralım dedi çatı muayenesi yaptı açılman yok dedi. Çrş kontrol var tekrar cumartesiye kadar kendi kendine gelmezse sezeryan olacağım. Yani 41. Haftayı bekleyeceğim. Kendimi normal doğuma hazırlamıştım . Duanıza ihtiyacım var normal olsun inşallah ❤️