1Anneadayiiii ben İstanbul’da yaşıyorum, eşimde ve bende bir problem yok açıklanamayan(sebepsiz) infertilite dendi iki defa aşılama yapıldı tutmadı. Tüp bebek sürecine başlamayı düşünüyoruz Eylül ayında, Osman Develioğlu’na muayene oldum çarşamba günü. Çok tecrübeli biri, görüşünü almak istedim. Herkes sert diyor ama ben sert bulmadım, memnun kaldım. İlgili, gayet güzel bilgilendirdi. Gerek olursa İstanbul’dan Bursa’ya gitmeyi düşünüyoruz. Tüp bebek için İstanbul’dan da iki merkez vardı aklımda. Osman hocaya muayene olup Eylül ayına kadar ara vermek istedim. İki yıldır bebeğimiz olmadı yıpratıcı süreçler yaşadık