Merhaba 38. Haftadan selamlar. Ben çok sık kasılmalar yaşıyorum 35.haftadan itibaren daha da çoğaldılar kaç defa hastaneye gittim fakat normal olduğunu söylediler. Kasılırken nefesimi kesip rahatsızlık vermesi dışında bişey olmuyor ağrılı değil ama çok güçlü sertleşiyor. Siz nasıl ayırt ettiniz doğum sancısımı yalancı sancımı olduğunu?