Btm571 Pişik kremini hiç acmamistim kullanayım öyleyse kantaron yağı sürüyorum ara sıra batikonda kullanıyorum günde 2-3 defa çok ıslak tutmamaya çalışıyorum ama mümkün olmuyor yaz olduğu için bir de üstüne tekrardan kanamam oldu ilk doğum benimde makata kadar 5-6 dikiş var disarda içeriyi hiç bilmiyorum zaten ne durumda inşallah bı an önce iyilesirim