PinarAhlas Hanımlar Ankara bilkent şehir hastanesinde sezeryan doğum yapanlar ya da yapacak olanlar var mı??
Sumisali_ PinarAhlas ilk bebeğimi orada doğum yaptım.Nasipse bir sorun olmazsa sanıyorum ikincisi de orda olacak.
Zelihapekr Arkadaşım orda doğum yaptı. Suni verdiler 36 saat açılma olmadı. Sonra sezaryene aldılar. Ameliyatı güzel geçti ama baş ağrısı çekti bi kaç gün. Spinal oldu ameliyatı. Ben özelde spinalle doğum yaptım hiç baş ağrım olmadı.
PinarAhlas arzubldk Doktorlar nasıldı? Odaları tek kişilik mi? Kısaca süreçten biraz bahseder misin canım?
arzubldk PinarAhlas benim ilk doğumum pandeye denk geldi tek kişilikti ama şimdi nasıl olur bilemiyorum
PinarAhlas arzubldk Evet bende orda takipteyim. Çok şükür bir sorun yaşamadım ama doğum konusunda tedirginim 😣