Kızlar merhaba. Benim daha önce iki dusugum oldu sonrasinda genetik test istedi Dr.Yaptirdik ve bugün sonuç çıktı.esimin kromozom dizilisinde bir farklılık varmış .Yani genetik bozukluk çıktı. Dr risk almayın derim tüp bebek deneyin dedi .Bende risk almak istemiyorum fakat şu yönden kafam çok karıştı.genetik problemi olup tüp bebekle sağlıklı bebek sahibi olan var mı? Yoksa yine aynı risk veya bebekte anomali olabiliyor mu