Tüp bebek tedavisi gördüm gebelik kimyasal oldu adrt kanaması ile atıldı ama adetim çok az 5 gün hiç ped koymasam bile pantolonuma geçmez o kadar az. Lavaboya gittikçe pıhtı geliyor sadece. Sonra ki ay da adetim aynı oldu çok az ve çok uzun sürüyor. Doktor normal dedi tekrar tüp bebek deneyecek. Napabilirim adeti arttırmak için niye böyle olmuştur