Ben dün bebeğin genel durumu ve cinsiyeti için doktora gittim ve herşey normaldi sonra işte doktoruma karnım kasılıyor arada dedim bebekte kendisini toparlıyor bu da sancı yapıyor dedim bana düşük önleyiciyi yazdı,okudum reçeteyi ürktüm biraz açıkçası herhangi bir yan etkisi olur mu bebeğime, kullananlar genelde düşük tehlikesi olanlar olduğu için soruyorum benim düşük riski yok ama baskılar rahim inceliği yapar dedi kullanan anneler beni bilgilendirir misiniz ☺️💕