Begaslan Kızlar 37+2 ayağa kalktığım ve yürüdüğüm zaman bebeği çok aşağıda hissediyorum sanki inecekmiş gibi bir his yaratıyor tecrübeliler yazabilir mi bu ne oluyor ?
metemom_ Begaslan sancım başladığından beri benimki de öyle doktor sancın bebeği aşağı çekiyor o yüzden demişti
metemom_ Begaslan bana aşağı indiği için gayet normal ilk gece birlikte olduğunda olan lekelenme olarak düşün dedi canım