Aslann24 benim ilkinde farklı şehirde doğum yaptım bebeğim de sonradan küveze girdi, eşim ve kayınvalidem dönmek zorunda kaldılar ben anne odasında kaldım mecburen toparlamıştım bir haftada çünkü 2 saatte bir girip emziriyodum uyku yok bişey yok tek başımayım mecbur ayaklandım. Şimdi 2. Sezaryenimi oldum 9 gün önce, bu daha zor geçti hastaneden eve geldiğim ilk günler bende aynen böyleydim ama büyük oğlum beni o kadar özlemiş ki ilgi bekliyo diye kendimi zorlaya zorlaya toparladım yine, ara ara dikişlerim acıyo ama gezinip tuvalete falan girebiliyorum. Biraz daha normal geçseydi benim için ameliyat sonraları belki bende anca toparlardım ama hep mecbur kaldım, yani zaten normali ameliyat sonrası 15-20 günde anca iyi olunuyo ama şartlar el vermeyince paldır küldür kalkıyosun ayağa o şekilde bir haftada toplanıyo😬 benim açımdan böyle geçti süreçler 🫣🥺