Kızlar iyi akşamlar
Ben her haftaya yeni girince çok kötü oluyorum hemin gün sürekli kusuyorum başşm dönüyo bugün 11 haftaya girdim bugündü böyle halsiz bulantlı sonra keçiyo 10 haftaya girincde böyle idi 9dıda her yeni haftdada böyle oluyo sizdedmi oldu böyle hiç?🥲