Melissssgrc Hamile kaldığından itibaren akıntı problemi yaşayanlar neler yaptı neler kullandı geçti mi ? Benim hâla geçmedi doktorum antibiyotik verdi son 2 adet kaldı ama hiç bir değişim yok bu bir problem mi Doğum yapanlar sıkıntı yaşadı mı ?
Elifkedi Melissssgrc aylardır çekiyorum maalesef antibiyotik gecirmedi normal ilaçlarda kullandım hala aynı şuan yine antibiyotik kullanıyorum yine hiçbir fark yok
Dilekulgtt Melissssgrc benim kahve lekelenmelerim oluyor arti sari akintilarim oluyor en sonunda progestan verdi doktorum onu kullanicam
Ilaydaile Melissssgrc ne kullansamda fayda etmedi 32.haftalığım bez koyuyorum yoksa dkkada iç çamaşırı değiştmem gerekir
Nazdar72 Melissssgrc hamilelikte akıntı normaldir benim sular selller gibi akıyor sorun etmiyorum her insanda muhakkak vardır o kadar ilaç içme iyi değil
Melissssgrc Yesimustafa evet 36 dan sonra normalmiş ama hamile kaldığımdan beri çok fazla doğumumu etkiler mi diye korkmaya başladım bende
Elifkedi Melissssgrc antibiyotik kullanmak istemedim ben ama doktorum kullanmazsan bebeğin etkilenir erken doğum olur dedi mecbur kaldım kullanmamak senin için daha zararlı dedi
Melissssgrc Nazdar72 aynen bende kullanma taraftarı değildim ama kullanmak zorunda bırakınca doktorum mecbur kaldım 2 adet kaldı artık bitsin de bi da veririse kullanmam bende.
Nazdar72 Melissssgrc İnan benim o kadar akıntım oluyorki namaz kılmadan önce abdest alıyorum namaza dururken iç çamaşır yine mahf oluyor sinir oluyorum oğlumda da öyle idi kızımda da öyle oldu işte sorun yapmadım ilaçta vermedi doktor dedi normal