1Sendemi2 Bende sezaryen oldum 2 ay kadar dinlendim zaten dikişlerim çok acıyordu. Sonra tempolu yürüyüş yaptım.Kendimi iyi hissetmeye başlayınca dans ettim.Dikisler tamamen iyileşince de ip atlamaya başladım. Sizin daha çok erken sakın kendinizi zorlamayın.Dikisi zorlarsanız sonra bir ömür acısını çekersiniz… İlk 2 ay kendinize izin verin.Bu süreçte tek yapacağınız ufak ufak hareket etmek yürümek ve aburcubur hamurişi türevi tüketmemek,sağlıklı beslenmek olsun