aycaycayca_89 Arkadaşlar herkese merhabalar biz bugün 12+3 haftalık olduk 🥰 Aranızda görüntüden cinsiyet tahmini yapabilecek var mı acaba? 😊🥰🌸
aycaycayca_89 Fatmaacylnn ayy hayırlı olsun Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🥹🥰 siz erken öğrenmişsiniz doktorum 1 ay sonraki kontrolde belli olur dedi , ben sabırsız olduğum İçin bir ihtimal öğrenebilir miyim diye yazdım 😁
Fatmaacylnn aycaycayca_89 Amin inşallah 💕 evet ben tam 12 haftalıkken doktorum erkek diye söyledi ama erken olduğu için briaz daha beklicem😍 evet insan çok merak ediyor öğrenmeyince😄
muruvvet_20 Barbie77 Nub’a göre genelde doğru oluyor mu peki yanılma payı oluyor mu? Bana da genelde kız dediler ama çok merak ediyorum 🙈
aycaycayca_89 Barbie77 ilk bebeğim kızdı, bu hamileliğim ondan biraz daha farklı, bende erkek olduğunu düşünüyorum ama bakalım hayırlısı inşallah , teşekkür ederim 😊🌸