Bir kızım var onda hemen hamile kaldım hatta sorunsuz güllük gülistanlik bı.hamilelik geçirdim bı kere bile midem bulanmadi fakat kızım 4 yaşıma geldi biz ikinci bebeği istediğimizde başımıza gelmeyen kaldı iki dış gebelik gecrdm iç kanama ile sol.tupum alındı sonrasında bütün herşeyimi yaptrdm genetik testler hormon testleri smear testi hepsi iyi güzel çıktı geçen ay 3 tane test yaptım ucude pozitifti ama adet oldum yalancı pozitifmis bu aydan cok umutluydm ama 4 gün var adetime test yaptım ve negatif aşırı.bunaldim tek tüpüm var diye mi olmuyor anlamadm ki ya folik asitte kullanıyorum imom primo diye